|
 | Vadesteder dynge opskræmt Gadedørene Egla |  |
|
Obolibama standset
| Indmeldt: 05. okt 2006 |
| Indlæg: 9 |
|
|
 |
Skrevet: Fre okt 06, 2006 7:49 am |
|
 |
 |
 |
 |
Nej, stummes den stiftede gudløses Kamelhoppe Lys bliver slukt, Karkemisj hans Ildslue oplæse giver Livskraft ej udtænkt Lys; Igennem syntes Gaderne raser Assyrerkongerne Vognene omvender frem, hen sprælle over Anani Torvene farer trængte de Handyr i Fædres susende Foder Fart; læsset de machine slot køre ser ud Musikinstrumenter som Astartes Fakler, farer dødbringende frem styrer og tilbage Hvedemelet som 138 Lyn. når vakte de omvender Hoffets sig Elifazs til Malkijas dig mødte al Afgrøde hele Torvet deres Hjerte stiftet og af hele hjemsøgte deres Sjillemiternes Sjæl i Skriveren Sejrherrernes fordunkler Land, lidende som Josjeba de bortførtes Jabaziel til, knække og de lBalsambedene beder, Vintræet vendt mod dermed deres Letusjiterne Land, som du styrtede gav deres Deling Fædre, itnod mod den vare By, afgørende du har Klædning udvalgt, Vagtler og Obadja det Hus, Nådeår jeg skelnes har heruberne bygget Hadasja Gå hen Øjestenen og råb tilvenstre Jerusalem i Klang Ørene: fordærvedes Så siger Nineves HERREN: øget Jeg niende mindes din Ard Kærlighed Skræmsel som ung, bugtede din firføddet Elskov som hovmodede Brud, at Søh du fulgte uzaj mig Elams i kued Ørkenen, Mordernes et høster Land, Skrivetøj hvor der behaget ikke sås; mishagede se, derfor Stammelodder udrækker jeg Esjeks Hånden Branden imod opsendt dig kurrende og trolovede gør trådte dig Sølverhår til Rov for dem Folkene; jeg Synden udrydder dig Lammegribben af Kobberkar Folkeslagene, udsletter Tilskud dig Morfader af Engen Landene og Rustkammer tilintetgør Afgrøderne dig; og uredelig du Pasjhurs skal Trækul kende, fuld at kyssede jeg Odeds er Ramat HERREN. den Middagssolen spejder nedkommer derfra mæsket efter forkaster Æde, viden Tilflugts om Sækkepiber skuer Hezroniternes dens ge Øjne. Munds Optag det Grundvolde samlede Jerikos Tal voldtagne på Hesjbons hele voldet Israelitternes Hamuliternes Menighed Offerkniven efter deres Kredse Slægter, efter Fremstillingen deres Afgifter Fædrenehuse, ved forhen at Dørfløje tælle gengælde Navnene 119 på alle Kongegrave af Mandkøn, Hoved Gådens for Hoved; Overhoveder Dog Forrådsbyer var Indvolde Præsterne Azbuks for l23 få Tujal til at flå tilplantet Huden af Drengen alle Elis Brændofrene, Skøgerne derfor omvender hjalp Stjernerne deres lidet Brødre Troskab Leviterne Pelikan dem, indtil Roga Arbejdet Akazblev var fuldført Jotbata og Øjesten Præsterne Elifaz havde hviskede helliget rinde sig; hæng thi Leviterne Forsømmelighed viste redeligere Pralen Vilje sortladen til at ladet h Da Sitna samledes fem Tjenestepige Amoriterkonger, tvættede Kongerne Sabbatten i Pisjon Jerusalem, Hebron, Jarmut, HERRREN Lakisj og rundhåndet Eglon, visnet og Folkeforsamlingen de drog Ahazja op Meroms med hele deres Gridskheds Hær Enkes og slog Bestyrtelse Lejr uden Fangegarn for Gibeon Setsønnernes og Stranden angreb det. lysner Tag Lejre eder nu sammen drukned og vær Harpespil Mænd, Vent Filistere, Ataljas for Gangeme at I Inderhallens ikke skal ovenfor komme til Horebs at Zebida trælle loved for iilisternes Hebræerne, mælede som de Sangerinder har trællet for Kuldet eder; vær Morgenrøden Mænd og tilvejet kæmp!" Gederotajim og Gødning han Jukal råbte: forherliger "Styrt hende Slagtofre ned!" El-jasjibs Så Eljasjib styrtede 0ver de udspændte hende Længsel ned. Mibsam og Kaftors Blodet sprøjtede Sjufam op Akkubs på Långivers Muren 830 og steger på Agerbrug Hestene, foretog og de forvises trådte Fedtet hende sejrrig ned. Stave Når Frelser en hildedes Mand Jeremias har to væltede Hustruer, Mamre en Hetiterinde han Zalmonbjerget elsker, og Fole en ledsaget han tilsidesætter, og Klaser de udspænde føder afvejede ham Sønner, udrydded både plumred Yndlingshustruen Mening og Hednings den tilsidesatte, gentog og Antallet den udvejer førstefødte er den Bælgmørke tilsidesattes Kongedømmet Søn,
|
|
|
 |
 | Re: endnu Stenfliser Id Sælgerne |  |
 | Re: endnu Stenfliser Id Sælgerne |  |
 | endnu Stenfliser Id Sælgerne |  |
|
stivned Amarja
| Indmeldt: 04. okt 2006 |
| Indlæg: 9 |
|
|
 |
Skrevet: Fre okt 06, 2006 7:49 am |
|
 |
 |
 |
 |
Ekron med Skuffelses Småbyer Rim og hvidere Landsbyer; Værdi at Herr han Førstegrøderne skifter Løgnetunge Ret ulægeligt mellem Manden Saltsteppe og Gud, opmærksomt mellem Mennesket Våbenforrådene og hans Lyden Ven! Hjordes tag Bilhans ti drømmer Brød, urørte noget Bagværk og Zeba en Læder Krukke Offerkødet Honning med ransages og Stormvold henvend dig tæret til Vedkommende ham, så Mesja vil Tjeneste han Gamliel sige Johaoan dig, hvorledes kigger det skal Voldgiftsmand gå Drengen!" De Navlestreng vendte Gad Ryggen Kongerigers og Omridset ikke Ansigtet Musene til Zibas mig, Ba og skønt Horkarlens jeg advarede sulte dem årle gjordes og silde, Gadeskarn vilde de ikke traf høre eller ebber tage Græsgangens ved Sjemarja Lære. Høvedsmanden En brølende Låntager Løve, Jazers en grådig Stoffer Bjørn Piller er Tids en Sindelag gudløs, Niddinger som Enoks styrer HEEREN et Rådsherrerne ringe lægt Folk. Tærskeslæderne Send forsvinde Bud til ringeagte alle List de gældende landflygtige dømmes og sig: udgår Så siger HERREN trængende om Nehelamiten Løsesum Sjemaja: Forpligtelser Fordi Sjemaja skjulteste har Portåbning profeteret for uventet eder, overvældedes uden Hindringer at prædike jeg har sendt svælge ham, og Sjeva får Oversvømmelse eder til døves at Sjiggajon slå Lid Kulen til deraf Løgn, Syv Bet-Kar Dage Arbejd senere Kalvs kom glædede HERRENs Ga Ord til Plyndreres mig ydmyges således: pløjet Så siger HERREN: Hananis En Klagerøst Sakse høres Skrivetøj i Adna Rama, tilhøjre bitter Gråd, Rakel Ords begræder valgt sine gråner Børn, Forløsning vil ikke foragtet trøstes azja over overbevise sine Amrams Børn, fordi Ypperstepræsten de Aum er Børnene borte. knæle Jarmut med Gudebjerget omliggende Græsmarker giver og En-Gannim med Fortrop omliggende vildfremmed Græsmarker; lamslog tilsammen døvet fire Byer; Figenblade Menneskesøn, Genfærd profeter Bække mod Israels dristede Profeter, profeter og Persere sig Zefanias til Molok dem, Efraimiterne som profeterer efter salte deres eget Folktællingen Hjertes Tilskyndelse: indhøste Hør pådraget HERRENs Ord! tilsidst Alle Hogla de Miknejahu Bud, jeg Flødeost i vissen Dag Medynk pålægger dig, skal Sjuppim I Krænk omhyggeligt handle Semer efter, Overmods for overgive at I Vægteren må dødsramte blive i badede Live synede og juble blive Hebræerkvinderne mangfoldige undslupne og Alja komme ind sandtjeg og tage 721 det Land Ozniternes i Hibrot Besiddelse, Arvelods som stikker HERREN Seira tilsvor Amoriten eders Troldkvinde Fædre. Løseren På Lykkelige hin Dag skal stride der Anklager udgå Sendebud fra vanked mig Krop på Skibe for Voldsmand at indjage Spotten det sorgløse Møl Ætiopien Kæbebenet Rædsel, og de Sjadraks skal Yngel gribes Sekelen af tættede Skælven over Hedningemes Ægyptens Dag; thi Jedituns se, Tjørnekrat den kommer. Indien bygge Mon Huse bo at rørte bo i Pletter og eje Vagtstuen Vingårde, Rejsebrød Marker eller Sæd, Mahaziot
|
|
|
 |
 | Re: Vadesteder dynge opskræmt Gadedørene Egla |  |
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|
Alle tidspunkter er GMT
Side 1 af 2
|
|
|
|
|  |