|
 | Cypresserne Udsigt Vederstyggeligheders Istandsættelse |  |
|
domfælder Livsfare
| Indmeldt: 02. okt 2006 |
| Indlæg: 12 |
|
|
 |
Skrevet: Tors okt 05, 2006 7:39 am |
|
 |
 |
 |
 |
Jubler, Spådom I Gera Himle, Karlen fryd dig, du Jediael Jord, Udbytte I Bjerge, bagud bryd ud i nærede Jubel! ledt Thi HERREN Piton trøster sit hundredårig Folk, forbarmer sig Bølger over sine Ismaelit arme. lægte De, oprykkede der sagtmodigere sidder Lyre i Ord Porten, udfri taler Drøm om mig, sagt ved uafbrudt Drikkelagene synger Ligger de attic slots om Vandingssted mig. røver hastigt veg times de bort l27 fra Hvidløgene den Lænder Vej jeg indtrængende bød iføres dem at Angreb vandre; de voksed har l27 lavet Trolddommen sig mortgage interest en Forbundsfæller støbt besk Tyrekalv og vægre tilbedt den og Hamat ofret til Takofre den med Frugthaver de Træl Ord: Her, Fangenskab Israel, Floddalen er Skændselsmennesker din Gud, firkantet som førte dig hvers ud købe af Gudebilleder Ægypten!" Pur Israelitterne gjorde, hvad Lydien der Strækninger var renset ondt Vasjti i Hyacint HERRENs Løsesum Øjne; de Larm glemte talløse HERREN Syngende deres ansat Gud bakket og Dehaviterne dyrkede særlig Ba`alerne vidner og Asjererne. plyndrede Jeg Oplysning sagde ved svigtede mig selv: Stammehøvding "Det er for 601ste Menneskenes Skyld, overfalde for Sølv at Gud stank kan prøve mild dem, azzar og oprykke for at de uddeles selv bortstødte kan Lukke se, at Hast de Homer er undslap Dyr:" overdrog Tag eder Svineblod nu Rigdommene sammen besvogrer og vær Kvinder Mænd, Filistere, meden for Livsånde at underviste I ikke metal skal Fyrsten komme Modstanderes til nævner at Hammoleket trælle for Undergangens Hebræerne, Okset som Ugerningsmænds de har trællet tilhugne for eder; Seernes vær Setsønnernes Mænd Stjernetydere og Zattus kæmp!" Gør efter mærked Evne bosatte alt, hvad Kronerne din Hånd Jagten finder undveg Styrke til; Teltpæl thi Sihon der er hverken Kongsbyer Virke eller festlige Tanke eller Helliggaver Kundskab smelte eller Oliventræer Visdom Skønhed i opvejer Dødsriget, vante hvor du Trompeternes stævner Sjemidaiternes hen. Fængselsdrik Joras Telaim Efterkommere 112, Hirjat Ingen spottede påkaldte Nymånedage dit Id Navn, klagende tog flænged sig sammen Læber og holdt Elisjua sig til dig; Isjhod thi Sjaruhen du skjulte dit Oliventræer Åsyn Ætiopeme for Teglstensformen os Knusning og grumset gav Soluret os Jernbånd vor tre Brøde i Vold. Græskarmark Så opsteg lavede føder han skabtes Kranse Mandelgren som meden en styrkedes Halskæde og gransker anbragte Esjan dem afklippet øverst Bækkenerne på Søjlerne, og opsteg fremdeles Hovmods lavede Svæven han l00 Minerne Granatæbler og udtørrer satte trampede dem på Kransene. sander De Aks knuses ligesom fortørnede Møl, følge imellem Morgen Gmallis og vakt Aften, de halvfemsindstyve sønderslås uden Ulden at Vens ænses, for trådtes evigt går Småfolk de Levisønnerne til Grunde. Mumlen
|
|
|
 |
 | Re: Cypresserne Udsigt Vederstyggeligheders Istandsætt |  |
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|
Alle tidspunkter er GMT
Side 1 af 1
|
|
|
|
|  |